Svar pà fràgor

Mia om Visumresan med massa bilder:
Hej! Vad roligt att se dig resa runt i Turkiet, själv har man föräldrar som är turkar, men det blir inte mycket resande runt i Turkiet, men försöker hinna med så mycket som det går på den korta semestern man har. Svarta havet får det bli nästa år har jag bestämt mig för;) Men min fråga var, behöver du visum fastän du är svensk medborgare för att åka in till Georgien?

Svar: Hej Mia, nej jag behöver inget visum för att àka in i Georgien. Allt gàr lätt som en plätt och stämpla och inga tulltjänstemän som krànglar till det för en. Som vilken europeisk gräns som helst



karolina
om Bröllop imorgon:
Berätta vad som hände! Men jag har för mig att jag vet .. om det är samma som i boken.
Svar: Hej Karolina, Aşk-ı Memnu slutade med att Bihter begick självmord genom att skjuta sig själv i hjärtat. Nihal àkte in pà dàrhus och man fick se en skabbig Behlül ensam storböla vid Bihters grav. Pà slutscenen fick man se Adnan, Madmacelle (Stavning?) och barnen lämna villan i sin jeep.
Skönt att denna serien fàtt ett slut, men allt var ju förutsägbart. Yaprak Dökümü borde ha fàtt ett liknande slut men man valde att dra ut pà denna uttjatade men ack sà älskade serie en säsong till

Kommentera här: