Bröllop imorgon

Imorgon gifter sig grundaren till spràkskolan jag jobba(de) pà och det vore oförskämt om jag inte kom nu när jag  fàtt inbjudan och allt. Har verkligen ingen lust men man fàr väl palla sig dit, ta lite bilder och se glad ut. Runt 500-700 pers kommer att vara där.

Har känt mig seg i kroppen sedan i màndags. Huvudvärk och làgt blodtryck. Inte bara jag som är seg. Vädret har varit ostadigt i Trabzon i ett par dagar nu med regn och àska fràn morgon till kväll. Man vill bara lägga sig ner och sova. Temperaturen ligger runt 23 grader men det kğanns ändà tryckande med dessa väderomväxlingarna.

Ikväll är det sista avsnittet av Aşk-ı Memnu och man har nu döpt avsnittet till Aşkı Memnu Veda.
Tänk vad dessa helt IQ-befriade sàpoperor kan skapa ett sàdant beroende hos oss.
Likasà Yaprak Dökümü som ocksà borde tagit avsked denna sàsong och inte dra ut pà eländet :)

Uppdaterar igen pà söndag....inşaallah...sà sköt om er tills dess

Kommentarer:

1 karolina:

Berätta vad som hände! Men jag har för mig att jag vet .. om det är samma som i boken.

2 Birsen:

och vem om inte jag satt som fastklistrad och såg den sista avsnittet. trotts att jag läst boken och visst ehur dne skulle sluta :)))



Yaprak dökumu suger! Fy fan va den blivit dålig!

Kommentera här: