Afium AVM i Afyonkarahisar - shopping av kvalitet

Precis utanför Ikbal Thermal Spa Hotel finns ett mysigt AVM (shoppingcentrum) kallat Afium och där finns massor av mysiga gågator med alla typer av affärer, restauranger, glassbarer, en biograf och en Migros mataffär. 
 
 
 
 
 
Mitt emot hotellet fanns även en megastor Özdilek affär så jag passade på att shoppa loss på nya handdukar och badlakan åt mig och Atila samt lite presenter åt svärmor. För er som inte vet är Özdilek en känd textilfirma i Turkiet som bl.a säljer textil av kvalitet till badrummet för en bra peng. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Cissi:

De såg mysigt ut. Älskar att gå i mat affärer utomlands. Trevlig helg😊

2 Laura:

Det där lilla tåget har jag åkt med, på en paus under en bilresa ner till Antalya. 😊 Vi brukar alltid rasta i Afyon, men har tyvärr aldrig sett mer av staden. Så tack för att du delar med dig av alla fina bilder!

3 Anonym:

Hej! Jag undrar också om du kan skriva till mig vilka mäklarsidor är tillförlitliga vid köp av lägenheter i Turkiet bl.a. Alanya

Svar: Tyvärr har jag dålig koll på turistorterna. Gå med i "Vi som älskar Turkiet" på Facebook. Det finns många som tipsar om Alanya där :)
Sofie

Kommentera här: