Vägen till Beypazarı från AŞTİ

Resan till Ankara gick kanonbra. Jag har flugit till Esenboğa flygplats en gång tidigare när jag arbetade i Turkiet. Då bodde jag i Istanbul och skulle flyga till Elazığ med en kund som skulle köpa marmor. I alla fall.

 
Det var inga problem att hitta flygbussar som gick till Ankaras största bussstation AŞTİ. De väntar precis utanför flygplatsen. 
Det tog oss minst 1,5 timme att komma till AŞTİ på grund av trafiken men jag klagade inte. Har saknat pulsen i Ankara. Precis när vi kör in mot AŞTİ ser jag att det står minibussar som kör till Beypazarı på den första perongen. Vilket flyt man har ibland! AŞTİ är stort och med en stor resväska är det inte roligt att kånka omkring allt för länge.
 
 
 
 
Flygbussen från Esenboğa
Vägen till Beypazari var vacker med varierande natur alltifrån odlingsmarker, stenlandskap och grönska.
 
 
 
 
 

Kommentera här: