I made it

The end. Nu är det över. Fyra år av blod svett och tårar är över. Den 23 december fick jag reda på att jag fått godkänt på min C-uppsats vilket innebär att jag nu i januari 2018 kan ansöka om ett examensbevis. Jag kan nu titulera mig som utbildad F-3 lärare. 
 
Jag har haft det oerhört jobbigt sedan oktober månad. Jag har varit under ständig press då jag arbetat som lärare 90% samtidigt som jag skrivit C-uppsats. Det tog nästan knäcken på mig och sista veckan var jag helt utmattad. Men jag klarade det...känns fortfarande lite overkligt...har nog inte smält det riktigt än.  
 
Bloggen har varit lidande men snart är jag igång igen........
 
                                                
 

Kommentarer:

1 Cissi:

GRATTIS Sofi du gjorde de😊. Ibland får bloggen bli lidande! Plugget var viktigare. Du är en sån tjänar. Lycka till och Gott Nytt År

Svar: Gott Nytt År till mig med :)))
Sofie

2 Cissi:

Tjämpe ska de stå

Kommentera här: