Hej från paradiset

Hej allihop....det har nu gått en och en halv vecka sedan jag uppdaterade  har hunnit med så mycket roligt sedan dess. Just nu befinner jag och min väninna i staden Sinop och har sett mycket fint som jag ska skriva om senare. Atila är äntligen på väg och lite mer än en vecka träffas vi i Isatnbul. På tsdag bär det iväg till Izmir.
 
Här kommer lite bilder från högslätten Hackali baba yaylasi i Trabzon som vi, ett glatt tjejgäng, besökte förra söndagen. Helt fantastiskt. Fler bilder kommer inom kort
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Pia:

Jättefina bilder! Roligt att få se! Ha det jättebra!

2 Laura:

Ser otroligt vackert ut! Vet du hur länge ni ska vara i istanbul? Var ska ni bo? Nu får jag visserligen besök de kommande veckorna, men jag tänkte om vi ses? Kram!

Kommentera här: