Hej vardag :)

De senaste dagarna har jag varit upptagen med att göra ordning i lägenheten och packa upp alla väskor. Jag har varit i kontakt med bostadsföreningen och inom kort kommer jag att få en ny kyl/fris, ugn och köket ska renoveras. Nya köksluckor och tapet. Atila kom hem natten mot lördagen och det känns som vi sakta men säkert börjar komma in vardagslunket efter en fullspäckad semester.
Jag kommer att börja uppdatera bloggen med bilder, berättelser och tips från Turkiet-äventyret inom kort.
Har ritat ut sommarens destinationer på en karta. Det har alltså blivit en hel del bussresor :)
 
Jag har också börjat på ett projekt som jag tänkt på väldigt länge. Under många år har jag tagit otroligt många foton som jag lagrat både i min dator och på en extern hårddisk. Jag kände att det nu var dags att börja framkalla godbitarna och sätta in i fotoalbum. Jag har hittat fina fotoalbum på där man kan klistra in foton och dekorera efter egen smak. Jag tror att många av er känner igen er. Man tar en massa foton och sedan låter man dem bara ligga i hårddisken till ingen nytta. Finns nog inget mysigare än att krypa upp i soffan med ett fotoalbum fyllt med minnen och vackra bilder. Godis för både ögon och själ :)
 
 
 

Kommentera här: