I Helsingborg

Flygresan gick bra och jag landade pà Kastrup efter midnatt natten till den 27:e. var framme vid 03:00 tiden i Helsingborg. Betydligt svalare än i Trabzon och jag började oroa mig lite för att jag kanske tagit allför tunna kläder med mig. Det har varit lugnt hittills och jag njuter av semestern. Jag blev extra glad när jag fick veta att jag var i god tid hemma till Helsingborgs festivalen och HIF spelar hemma ett par ggr innan jag àker tillbaka den 10:e augusti. Men det blir nog bara att jag ser matcherna pà TV tillsammans med far. Hittills har jag och mor varit ute en sväng vid Ràà och gàtt en runda nere vid stranden. Vädret var väl inte sà bra. Blàsigt och svalt men det dög. 
Senare idag ska vi ner till stan och gà runt pa festivalen

                                                                  Ute vid Ràà

              

             
                                                          SO SWEDISH..... :)))
                                       

            
 
            

            
              

Kommentarer:

1 Sophie:

Hej Sofie! Har läst här rätt länge nu men jag vet inte om jag kommenterat förut men nu kunde jag inte hålla mig för jag fick se något bekant på bild. Trädgården på bild nr 4 är nämligen min svägerskas och i den röda stugan bakom trädet tillbringar vi minst en vecka varje år. Tack för en intressant blogg!

Kram Sophie

2 Madelen:

Hej!

Hittade din blogg när jag satt och letade runt lite om Turkiet. Ska flytta ner i Januari är det tänkt och har en del frågor och skulle bli så glad om du kan ta dig tid och svara på dom. Efter att ha läst din blogg så verkar det som du har bra koll och vet massor! Om du vill det så får du gärna lägga till mig på msn eller skicka ett mail till mig. [email protected]



Mvh// Madelen =)

Kommentera här: