Tack Turkiet för en underbar fotboll

Da var det slut. Turkarna ær ute ur EM och det tycker jag ær skit. Igar  samlades vi ett helt gæng hemma hos Emine och det var helspænning nær matchen började. Det var liv i luckan nær turkarna gjorde 1-0 och jag var nog den som gav mest ljud ifran mig. Hoppade runt och skrek som en galning. Nær turkarna i andra halvlek kvitterade till 2-2 blev jag sa till mig att jag trillade och slog i laret pa sidan....*ajajajajaj*...næra att larbenshalsen akte dær hahaha......alla hade sa roligt at mig da de vet att jag ær en fanatiker till allra högsta grad. Men nær tyskarna gjorde 3-2 i slutminuten kom det som en chock för oss. Turkarna förtjænade verkligen att ga vidare och vi hade sett fram emot att fira hela natten lang pa Trabzons gator med vara landslagströjor och flaggor. Men det blev inte sa. Efter matchen at vi grillad kyckling, försökte peppa upp varandra och sedan gick vi och lade oss för vi har ett jobb att sköta dagen efter. Fick inte sa mycket sömn eftersom Emines lille söte kattunge var leksugen och lekte med mina tar ænda fram till 05:30 da jag steg upp.

Innan matchen samlades vi vid Emines skoæffær och fick besök av ett gæng turister fran Slovenien, som inte kunde turkiska sa jag fick hjælpa att översætta till engelska. De var verkligen trevliga och Emine fick salt  2 par skor. De var pa genomresa i Turkiet och ska efter ett par dagar i Trabzon vidare till Vansjön i sydöstra Turkiet.

Har varit ganska seg pa jobbet idag och ser fram emot att komma hem och koppla av

Kanonsommar har vi. Runt 31 grader

Kommentera här: