Resan till Kappadokien

Resan från Eskişehir till Kapoadokien gick bra. Vi åkte först till Ankara eftersom inte det gick någon passande buss från Eskişehir. Det tog ungefär 3 timmar. Vi väntade ett par timmar på den stora busstationen AŞTİ i Ankara. Åt lunch och fixade till oss lite. Från Ankara åkte vi med bussbolaget Pamukkale. Den resan tog ungefär 4,5 timmar. Första gången jag åker en buss med enmanssäten på ens sidan. Som vanligt när man åker långfärdsbuss i Turkiet bjuds det på dryck och kakor. Man har också möjlighet att se på film.
 
I provinsen Ankara
 
 
På busstationen AŞTİ
 
Bussen till Kappadokien
 
 
 
Åker genom provinsen Aksaray
 
Framme i Nevşehir 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Jenn - forever abroad:

Jag kan av någon anledning inte se bilderna i det här inlägget, vet inte om det är något fel på mitt internet/webbläsare och att de inte laddar pga det, eller om något hänt med dem? :)

Svar: Hej Jenn, jag har haft det struligt med internetuppkopplingen i Turkiet. Kommer att fixa detta inlägg när jag kommer tillbaka till Sverige. Kram
Sofie

2 Cecilia.:

Hei, Sofie.

Jag kan inte se bilderna als, det enda som kommer er en liten svart firkant med et vitt kryss i.
Er det nåt fel på min dator eller er det din blogg?
Jag verkligen älskar att fölga din blogg och gjort det under i alla fall i ca. 4 år nu.
Hoppas at du har en trevlig och fin resa i Turkiet :-)

Svar: Hej Cecilia, tack för att du sa till om detta. Har haft stora problem med urusel Wi-FI under min resa. Kommer att fixa detta när jag är tillbaka. Kul att du gillar bloggen. Kram Sofie
Sofie

Kommentera här: