Välbehövlig tjejträff

Den senaste veckan har varit fylld med jobb och massa plugg. I morgon har jag en fet tenta i skolpolitik.

Jag har slutat stressa upp mig i för jobbiga tentor. Man gör sitt bästa och misslyckas man är det bara att tenta om. Just nu känner jag mig rätt brainfucked och vill bara få det överstökat. 

I söndags blev det en härlig tjejträff med fina Kamile. Precis vad jag behövde. Massa shopping, tjej- och Turkietsnack, go mat och fika i Skärholmen. Kvällen avslutades med bio på Heron City. Rekommenderar alla att gå och se filmen Everest i 3D! 


HM och Deichmann fick besök av mig. Ett par fina boots, klänning och en väska fick följa med hem. 

 

Kom på att jag glömt att uppdatera ett inlägg om demostrationen på Sergels Torg jag var med på den 14 september. Se tidigare inlägg! 
Bilder kommer upp snart med information hur det gick! 

Kommentera här: