Ikväll bär det iväg.....

Dà var min lilla väska packad minimalt. Skönt att bara ha lite med sig pà vägen dit. En ny stor resväska ska handlas där nere och det kommer att vara extrem övervikt pà hemvägen men Turkish Airlines  brukar ha överseende med sànt. När jag reste i augusti hade jag över 12 kilos övervikt. Ikväll klockan 21:30 bär det iväg till flygplatsen och Atila följer med för att vinka av. Det ända negativa med denna resa  är saknaden men nu gäller det bara 15 dagar och ibland kan det vara bra att vara ifràn varandra lite. Landar i Trabzon klockan 08:30 i morgon bitti.
* * * 
Jag har även bokat ett hemtrevligt hotell i Amasya den 20 november. So Sofie style med traditionell inredning. Längtar! Gà in pà http://www.melisotel.net för att se pà bilderna pà hotellet. 
 
                         
                     
 
* * * 
Kommer nog inte att uppdatera bloggen sà ofta under min 15 dagarsresa. Fàr se hur det bli. Ni som är intresserade kan ju alltid titta in lite dà och dà. Berättelse och bildbomber kommer efter redan. Flyger tillbaka den 29 november

Kommentarer:

1 Cissi:

Trevlig resa. Njut varje minut:) Kram

2 Laura:

Trevlig resa!

3 Anne-Charlotte:

Ha en härlig resa!
Kram Anne-Charlotte

Kommentera här: