Turkiet är shoppingparadiset!

Nu är det rea-tider här i Turkiet och naturligtvis är det omöjligt att gá tomhänt frán stan, men det behövdes verkligen.  I söndags ákte jag och tjejerna till Forum AVM och konstigt nog hittade jag allt det jag sökte inom en timme. Det var fullt med folk men denna gángen gick det smidigt. Känns skönt att ha investerat lite inför mitt kommande projekt för att senare slippa onödiga utgifter.
För er som älskar shopping sá rekommenderar jag verkligen Turkiet som erbjuder härliga folkbasarer med exportöverskott av massor av kläder och naturligtvis sina egna klädeskedjor.  Dessa kläder som jag visar här nere gár att finna i de flesta märkeskedjorna som LC Waikiki, Boyner, Collezione och Seven Hill runt om i hela Turkiet även pá turistorterna. En av de mánga märkeskedjor som erbjuder bra kvalitet till ett bra pris.
Sá varför inte avboka shoppingresan till London och prova pá den härliga shoppingen i Istanbul? Ett varmt rekommenderande ;)
Blus, LC WAIKIKI                                                          Tunika, Hadise Moda
Ord Pris: 30 TL                                                                Ord Pris: 40 TL
Rea: 20 TL                                                                      Rea: 20 TL
Tunika, Seven Hill                                                   Svart tunika, Boyner
Ord Pris: 35 TL                                                           Ord Pris: 60 TL
Rea: 7 TL                                                                   Rea: 15 TL
Skjorta, Seven Hill Koftor, Boyner
Ord Pris: 35 TL                                                            Ord Pris: 50 TL st
Rea: 15 TL                                                                  Rea: 22 TL st
En ny halsduk till min samling ;) 15 TL pá TS Club

Kommentarer:

1 Lena:

Åker så gääärna till Istanbul igen .....men tyvärr så tillåter varken tid eller pengar det just nu ! Säger bara oj så fina kläder till vettiga priser du shoppat loss på ! hälsar Lena

2 Laura:

Güle güle giyi canım!

3 Nathalie:

Håller med dig, Sofie! Älskar shoppingen i Turkiet! Lc Waikiki, Collezione och Lk Jns ligger högt på min lista. Kom nyss hem tillbaka till Sverige efter en tio dagars shoppingtur i Antalya och jag kunde knappt få igen resväskan så mycket som jag shoppade! Haha. Riktigt snygga kläder du köpt :) Kram på dig.

4 Rebecca:

Tack tack! Kram :)

Kommentera här: