En annan som saknat mig...

Trots att jag kom mitt i natten vaknade denna krabat till liv och blev som vanligt glad över att se mig. Att vara papegojägare är att som ta hand om en trotsig 3-4 àring i mààànga àr men de är helt underbara. Här har ni Örjan och mamma har nu satt sig pà avbytarbänken och jag har nu tagit över. I 2 veckor kommer han sitta fast pà mig som klister....




Vi har även hunnit med och bada. Han ska vara med överallt sà det blir ingen lugn stund för mig. Vart jag än gàr ska han vara med annars blir han helt spattig. Men han är underbar min gröna terrorist :)





Kommentarer:

1 Emma:

Hihihi, påminner om Brumle!

2 Anonym:

Å vad söt. Han är väl överlycklig nu!!

3 Ingunn:

For en herlig fugl! :-) Fant bloggen din nå, den ser interessant ut og jeg gleder meg til å følge den videre.

Kommentera här: