Regn, blàst och 10 grader

Tack sà mycket för era fina kommentarer och roligt att höra att mànga gillar min blogg. Det peppar en att fortsãtta skriva.
Bamsekramar till er alla!
Ser inte ut att bli fint vãder imorgon. De har lovat regn, blàst och 10 grader. Det blir en tjejtrãff imorgon. Jag och Melek ska pà frukostbuffé och sedan blir det mingel i stan. Behöver snabbt som attan fà tag pà en röd och snygg vinterkappa. Har fàtt det pà hjãrnan. Det var ett par àr sedan jag investerade i en sàdan och nu ãr det bràtt för kylan ãr pà vãg.

Sitter just nu pà kontoret och kopplar av. Har bara lite pappersarbete eftersom det ãr lördag.
Har en iddaa-kupong framför mig och följer mina matcher pà http://www.iddaa.com.tr/CANLISONUCLAR
Satsning: 2TL Vinst: 17 TL
St Pauli - E.Frankfurt 1
Köln - Hamburg 2
Crystal Palace - Swansea 2


HAYIRLI HAFTA SONLARI
TREVLIG HELG

Kommentarer:

1 Emma:

Att hitta det borde inte alls vara svårt! Jag såg massor av röda kappor nu när jag var där. Visserligen satt dom på folk men dom borde ju ha köpt dom någonstans!



Vädret i Trabzon låter typ som här, fast vi har några celcius mindre. Ha en trevlig helg!

Kommentera här: