Regn och översvämningar

Ni fâr ursäkta mitt osunda fotbollsintresse men det är nâgot som följt med mig sedan unga âr. Ibland känner jag att jag mâste skriva för att fâ utlopp för min stress :) Sâ alla fotbollshatare jag hoppas ni har lite överseende med detta och inte flyr min blogg. Kram

Riktigt kallt och ruskigt väder har vi idag. Regnar fortfarande och i natt var nära att bäcken som rinner utanför oss svämmade över. Vârt kontor ligger nära sâ vi fâr hoppas att regnet avtar sâ inte kontorsbyggnaden tar skada. Delar av Trabzon har drabbats av svâra översvämingar. Det regnar inte lite heller utan vräker ner

 
                           
                    VÂR LILLA SÖTA BÄCK HAR NU FÖRVANDLATS TILL ETT MONSTER

 

Kommentarer:

1 Anonym:

Ja det där ser ju inte ut som en bäck utan mer än flod. Kan verkligen regna när det regnar här. 3 nätter i rad nu har vi haft ösregn men torrt dagtid, en liten skur kom innan idag bara. Översvämning va det här för ett par veckor sen. Butiker, restauranger, banker...va vattenfyllt. ha en fin dag, Kram!

Sv: Tack! Ja det va riktigt kul att göra pumpalyktan så det blir det nog nästa år igen. Innehållet fick en granne.

2 zeynep:

hihihi jg tycker det e kul med fler tjejer som gilalr fotboll och nu tom så när jag kollar på de turkiska nyhetrna så kollar jag hur det går för ditt lag :D man blir influerad

3 nettan:

härligt med ett sånt intresse för fotboll tycker jag, trist höstväder men härlig blogg

4 Kina:

Hej hej! Hoppas helgen varit bra! Kram från ett grått Alanya.

Kommentera här: