Köpt bussbiljetter - check

Jag ville vara ute i god tid denna gång gällande bussbiljetterna under resan i Turkiet i sommar. Nu har jag via internet köpt de flesta biljetter och jag har fått e-biljetterna skickade till min email. 

Jag valde att köpa via Metro Turizm och det gick smidigt och bra. Under mina år i Turkiet ratade jag alltid detta företag men de har verkligen skärpt till sig på senare med nya fräscha bussar.  
Innan har jag alltid haft inställningen "att de löser sig på nåt sätt" med bussar osv och struntat i att planera resrutterna ordentligt vilket skapat lite problem med tiderna speciellt om man bokat hotell i en viss stad och måste råvara framme i tid. Även fast bussförbindelserna i Turkiet är kanon kan det vara bra att ha i åtanke att kolla runt på olika bussbolag och deras tidtabeller om man ska resa mellan olika städer. 
Det är nu bara 12 dagar kvar tills resan. Längtar ihjäl mig.
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: