Beypazari - Ankara

Det tar väldigt läng tid att ladda upp bilder härifrån därför har jag bestämt att göra likadant som förra året. Jag kommer att lägga upp lite bilder från resans gång emellanåt och återkomma med bildbomber och reseberättelser när jag kommer tillbaka till Sverige. Hotellens Wi-fi brukar ofta vara sega och det tar nästan 10 minuter att ladda upp en bild. 
 
Mellan den 20-28 juni befann jag mig i förorten Beypazari i Ankara. Det var som förväntat en underbar liten förort där jag samlade kraft och bara kopplade av i den fina omgivningen. Det kändes jobbigt att åka därifrån på något sätt men kommer gärna tillbaka. Här kommer lite bilder men vänta på bildbomben och reseberättelse. Har väldigt mycket att skriva om efter min vecka här. 
 
Hotelllet Zerde Konak. Ett fantastiskt hotell med mysig inredning. Trivdes från första början. Trevlig personal och hotellrummen är utöver det vanliga. 
 
 
 
 
'
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Provade på ebru målning på ett museum för första gången. 
 
 
 

Kommentarer:

1 Cissi:

Vackra foton. Njut varje sekund 😊💕

Kommentera här: