Beroende

Det är väl ingen nyhet att turkiska såpoperor (dizi) skapar beroende. Jag har inte följt någon serie sedan sista avsnittet av Muhteşem Yızyıl. Men nu har jag återigen fastnat i det turkiska "serieträsket" och kan inte sluta. Jag har "bokat" för att se "Eve dönüş" och "Yeter" varje onsdag och torsdag :) Atila har då ingenting att säga till om hahahaha 

Snart börjar ju Survivor igen! Det får vi inte missa! Hahaha undrar hur Yılmaz Morgül kommer att tackla den tävlingen :) kommer att bli en hel del tjafs tror jag.

"Eve Dönüş"varje onsdag klockan 19:00 

"Yeter" varje torsdag klockan 19:00

Har ni några favoriter som ni fastnat för? :)

Kommentarer:

1 Selma Durusoy:

Yeter är absolut min favvo serie :D Kul, hittade till din blogg av en slump... bor i Alanya och är gift med en turk :) Ha en bra dag!

Svar: Vad kul att du följer bloggen <3 Ja du, kommer att sitta fastklistrad framför tvn varje torsdag när Yeter börjar :D den är ruskig. Ha en bra dag du med
Sofie

Kommentera här: