Ismail Türüt - Rize'de üsüyorum

                     
 
Ateş düştüğü yeri yakar kardeşim yakar 
Sevelim sevilelim kötülükten ne çıkar 
Erzurum'da kar yağda Rize'de üşüyorum 
Malatya'da kar yağsa Rize'de üşüyorum 
Bir asker şehit olsa yanıp tutuşuyorum 
Bir cana birşey olsa yanıp tutuşuyorum 

Akdeniz karadeniz marmara'sı ege'si 
İç anadolu doğu vatandır(bizimdir) her bölgesi 
Elazığ'da kar yağsa Rize'de üşüyorum 
Edirne'de kar yağsa Rize'de üşüyorum 
Bir asker şehit olsa yanıp tutuşuyorum 
Bir polis şehit olsa yanıp tutuşuyorum 

Ay yıldızını gökten rengini kanımızdan 
Her zaman gurur duyduk nazlı(şanlı) bayrağımızdan 
Ankara'da kar yağsa Rize'de üşüyorum 
Sakarya'da kar yağsa Rize'de üşüyorum 
Bir asker şehit olsa yanıp tutuşuyorum 
Bir polis şehit olsa yanıp tutuşuyorum
 

Kommentera här: