Fixat vikariat!

Då var min VFU praktik över för denna gång. Men jag hänger inte läpp då jag fått ett vikariat på skolan till hösten. Underbart! Lite extra cash i fickan skadar inte. Dessutom stormtrivs jag där med personalen. F-3 laget är super!

Dock blev det en hel del tårar i min trea igår. De ville så gärna att jag tog över dem som lärare i fyran. Jag hatar avsked men samtidigt är jag så lycklig över att ha lämnat ett positivt intryck både hos skolledning, personal och elever. De älskade mina lektioner och var mycket engagerade. 

Geobräde





Geobräde på iPad

Igår förmiddag sprang eleverna vårruset så jag passade på att arbeta lite med min muntliga presentation som jag har nästa tisdag.


Kommentarer:

1 Cecilia:

Så glad jag blev över at du har fått jobb som vikarie. Grattis med jobbet :-)
Du er häldig som har hittat nogot som du er god på och som du trivs med, det er jätte vigtig :-)

Kommentera här: