Bloggdesign

Sayfam yapim asamasinda
 
Har sedan länge fått kommentarer av människor som tycker att det är svårt att läsa min blogg från mobilen och iPad pga av att bara halva meny-sidan visas och att mina inlägg hamnar långt ner. Jag har varit medveten om detta länge men inte haft ork att göra en ny design. Nu när jag har lov knde jag att det är dags att fräscha upp bloggen då besöksantalen stiger för varje vecka. Hittade en passande design här på blogg.se och fick den gratis med lite blogg-poäng. Nu ska jag bara fixa ny header och lägga till lite gamla ikoner och sedan hoppas jag att alla kan nå bloggen utan problem :) Ser nu att dert funkar kanon med både mobilen och surfplatta.
En proffsig Turkiet-blogg måste ju även ha proffsig design, eller hur? :)
 
 

Kommentarer:

1 Anna:

Hej!

Vill bara säga att den nya designen är jättefin.

Mvh Anna, som varit på solsemester i Side, Turkiet men är intresserad av att veta mera om detta fantastiska land. Tycker att din är blogg är mycket läsvärd. Följer den regelbundet.
Ha det bra och lycka till med studierna!

Svar: Tack så jättemycket Anna :) det värmer att du gillar och följer bloggen. Kram
Sofie

Kommentera här: