Våren har kommit

Har försökt vänja mig vid min nya lilla PC de senaste dagarna därav det dåliga bloggandet.  Många nya funktioner som jag snabbt måste lära mig.Jag är helnöjd med köpet och det är underlättande med ett svenskt tangentbord, speciellt när jag har viktiga skolarbeten Att slutföra.
Jag har överfört alla bilder från hårddisken så jag kan fortsatta uppdatera med fina bilder från resan i somras.
I tisdags var vår klass på teaterbesök på De Ville här i Stockholm. Kul med inspiration som man sedan kan använda i läraryrket. I onsdags fick vi träffa lärarstudenter från termin 1 som ville höra lite på våra erfarenheter av utbildningen. Kul att träffa nya människor som går samma utbildning. Klickade genast med ett par tjejer och det kommer att bli många fikastunder hädanefter.
 
I onsdags var jag och maken på bio och såg Tillbaka Till Bromma. Ingen film jag rekommenderar att se på bio. Kvällen avslutades med laxmiddag och glass.
 
Idag var jag och min klasskamrat Birsen och såg Boktjuven på bio. Först blev det en liten fika på Amazon Cafe och vi snackade om allt som händer i vår klass just nu.
 
Har ju glömt att berätta att våren äntligen anlänt och jag ska imorgon ut i skogen en sväng och leta efter fler vårtecken. Om det blir fint väder till helgen ska vi grilla nere vid sjön! Äntligen! 
 
 
 

Kommentera här: