Mys och avkoppling i Trabzon (juni månad)

Veckan innan jag och min väninna åkte iväg på vår roadtrip till Sinop (20 juni) hann vi med en hel del mys i Trabzon. Hade även bokat tid hos min frisör. Var rejält trött på mitt länga år så jag fick det avkapat. Vilken frihet hhahaha. Alltid kul med lite förnyelse. Balkong- och cafemys, härliga solnedgångar, shopping på TS Club och träff med nära vänner är alltid lika trevligt. Ville ta vara på varenda sekund under mina 7 veckor i Turkiet i sommar.
 
Balkongmys
 
 
 
 
 
Mezgit-fisk meny hos Murat Balik 
 
Cafemys på Kahve Dünyasi som ligger vid Forum varuhuset
 
 
 
 
Kanuni-huset vid Ortahisar
 
Zagnos Vadisi fortsätter att utbyggas och historiska hus blir k-märkta
 
 
 
 
Atapark är ett ställe jag brukar besöka för avkoppling en varm sommardag
 
 
 
 
Efter 15 år med långt hår ville jag ha en förändring
 
 
Tjejgänget samlat, 
 
Vackra solnedgångar får man inte för mycket av här i Trabzon
 
 
 
 
En hel del shopping blev det på TS-Club.....
 
 

Kommentarer:

1 Laura:

Vilka vackra utsikter från balkongen! Har ni köpt lägenhet i Trabzon nu? Jättefräsch frisyr också, den passar dig! Kramar!

2 Cissi:

Vad fint håret blev. Fina foton:)

Kommentera här: