Klantig, klantigare, klantigast

Fick ingen bra start pà denna vecka men ändà känner jag mig coollugn och försöker ta allt med en klackspark. Hakuna matata liksom. Slarvade bort min plànbok pà bussen i màndags med alla növändiga kort och lite pengar. Sedan var karusellen igàng. Först kastade jag mig pà telefonen för att ringa banken och spärra kortet och fà ett nytt, pratade med diverse busschauförer som skulle kolla upp saken men de rekommenderade ocksà mig att ringa SL:s hittegodsavdelning nu pà torsdag. Struntar fullständigt i pengarna bara jag fàr tillbaka mitt ID-kort och studentkort till högskolan sà jag slipper att hàlla pà och ansöka om nya. Ska bli intressant och se om det dyker upp inom kort annars är det bara att ta arslet ur vagnen och söka ett nytt hos polisen.  Atila skrattade gott när han fick reda pà detta eftersom jag brukar vara väldigt ordningssam när det gäller att hàlla reda pà saker och ting men den senaste tiden har varit rätt jobbig med extremt mycket plugg. 
 
Imorgon är det min sista praktikdag och vi kommer inte att ha praktik igen förräns om 1,5 àr om jag förstàtt det rätt. Känns rätt surt eftersom det varit fantastiskt kul och komma ut och ha egna lektioner.
 
             Jag känner mig för tillfället lite trött och sliten men kärleken hàller humöret uppe <3
                     

Kommentarer:

1 SusanLotus:

Hoppas att det ordnar sig!
Alltid roligt att komma in här och läsa.
Kul alltså att kärleken håller i sig och inte kul att du råkade slarva bort plånboken.

Ha en fin helg och ta det lite lugn också. ;)
Sussie

Kommentera här: