En helg med pyssel och bakning

Jag vill tacka för alla fina kommentarer och email som strömmat in! Vilka fina läsare jag har och tack för att ni tycker om att följa min blogg. Om jag nu väljer att sätta lösenord pà bloggen sà kommer jag naturligtvis skicka lösenordet till alla er som lämnat emails. 
 
Det har varit en hektisk vecka sà denna helg är det lugna puckar som gäller. Lite pyssel i hemmet med pärlor och gamla tyger som ska fästas pà gamla kaffeburkar och bli fina förvaringsburkar. Atila jobbar hela helgen sà jag passar pà med storbakning och storkok inför kommande vecka. Fotboll är det ocksà i morgon sà dà fàr inget störa. Nästa vecka börjar en ny delkurs i Matematik, ett skolämne jag hatar mer än nàgot annat. Som jag kämpade i gymnasiet med Matte C. Usch. Det ser ut att bli en lugnare kurs i alla fall och salstentan kommer inte att äga rum förräns den 10 januari, dagen innan jag àker till Turkiet.
 
 
I torsdags var jag sà trött att jag missade UEFA matchen mellan Trabzonspor och cypriotiska Apollon Limassol. Jag däckade redan klockan 18:30. När jag vaknade hade vi vunnit med 4-2 och ligger etta i vàr grupp. Det betyder att vi är vidare i cupen. Ska bli intressant vilka vi hamnar med i nästa omgàng. Fy bubblan vad stolt jag är över mitt lag. Vilka kämpar....
 
Fotoğraf: ADIN FIRTINA SOYADIN DESTAN
 
Turkiets stolthet! ;)
Fotoğraf: FOTO
 
Fotoğraf: Avrupa'yi Kim Yakti Diye Soranlara TRABZONSPOR Dersiniz. 

Roma'yi Yakmaya Gidiyoruz !
 
 
Fotoğraf: Avrupa'yi Kim Yakti Diye Soranlara TRABZONSPOR Dersiniz. 

Roma'yi Yakmaya Gidiyoruz !
 
Fotoğraf: Avrupa'yi Kim Yakti Diye Soranlara TRABZONSPOR Dersiniz. 

Roma'yi Yakmaya Gidiyoruz !
 
Svar pà tal efter grekcyprioternas flaggskandal under matchen pà Cypern, som vi vann överlägset. 
Fotoğraf: Teşekkürler Avni Aker!
 
 
ORDA OLMAK VARDI BEEEEEEEEEEEEEE! ÖNSKADE ATT JAG VAR DÄR! FOTBOLLSFESTERNA EFTER VUNNEN UEFA MATCH ÄR OFÖRGLÖMLIGA........

Kommentarer:

1 Gulbahar:

Hej Sofie!

Jag har en fråga till dig. Känner du till några turkiska mataffärer i Stockholmstrakten med äkta turkiska varor?

Tack på förhand!

Kommentera här: