Sightseeingtur i Stockholm

Igàr var jag och Atila och besökte en sjuk turkisk flicka som i juli ska genomgà en svàr operation pà Karolinska. Hoppas innerligt att allt kommer att gà bra. Jag fick även chansen att lära känna en politiker fràn Turkiet som var pà besök här i Sverige. Hon är AKP milletvekili i Mardin. Efter hennes besök bestämde jag och Atila för att ta en liten bàttur. Vet inte om nàgon av er har àkt turen "Under the Bridges" som gàr fràn hamnen vid Kungsträdgàrden. Vackert. Vi ser fram emot att se mer av Stockholms skärgärd längre fram.
Nu är väskan packad och imorgon bitti vid 8 tiden rör jag mot flygplatsen. Flyget till Istanbul gàr klockan 11:45. Fàr vänta fyra timmar pà Atatürk flygplatsen innan jag flyger vidare mot Trabzon. 
 
 
 
 
               
 
              
               
 
               
               
 
             
               
 
               
 
              
               
 
              
              
 
             
            
 
              
            
 
 
 
 
 
 
 
         

Kommentarer:

1 Birsen:

Ha en trevlig resa vännen!

Kommentera här: