Livet leker :)

En liten uppdatering. Har inte tillgang till internet sa jag skriver fran ett internetcafe. Nu ar det snart en vecka sedan jag kom och har hunnit med en hel del. Vill hinna med sa mycket som möjligt innan Ramadan börjar. Haller ocksa tummarna pa att Atila kommer ner i början pa juli. Jag har det alldeles förtrafligt har. Traffar alla goa vanner, gör utflykter tillsammans och ater god mat. Uzungöl, Gümüşhane, Boztepe utsiktsplatsen i Trabzon och Tirebolu i Giresun har statt pa schemat och imorgon bar det ivag till vackra Ayderhögslatten i Rize. Uppdaterar snart igen!! Hoppas ni alla hemma i Svea har tur med vadret! Güzel Trabzonumdan herkese saygılar!
 
              Jag gottar mig vid vackra Uzungöl
              
 
              Boztepe utsiktsplatsen i Trabzon
              
 
               Gott med te fran en semaver