Slutspurten :)

Nu är vi inne i slutspurten. Bara sex dagar kvar tills jag àker. Flyger fràn Trabzon natten till den 31 juli. Jag har fàtt 7 underbara veckor i mitt paradis och har hunnit med otroligt mycket. Träffat alla nära och kära. Rest och fàtt uppleva nya och fina platser. Tagit miljontals vackra bilder och shoppat alla nödvändiga grejer till hemmet. Uppdaterar snart igen. Här kommer àterigen lite smakprov fràn mina äventyr............
 
        
               
              Solnedgàng i Sürmene/Trabzon
               
              
 
              Goda iftarmiddagar under Ramazan har det blivit
               
 
              
               Trabzon Kalesi
                 
 
 
              Bästa kattbilden jag nàgonsin fotat. Sürmene - Trabzon
               
 
               Har upplevt mànga fantastiska solnedgàngar i Trabzon
               
 
               
                 
 
 
                   Museumbesök med temat Çanakkale 1915 - Slaget vid Gallipoli
                 
 
               Sà har vi naturligvis hunnit med att gà pà fotboll. UEFA kvalmatchen mellan Trabzonspor
               och irländska Derry City. Vi vann med 4-2
               
 
    Ayder högslätten i Rize
  
 
     
 
 
 
 
 

Kommentera här: