Onay Şahin - Zannetme Evlenmişim

En helt underbar horonlat som spelas flitigt i min mp3-spelare just nu. En frisk vind i sommarvarmen har i Trabzon. Nar jag och tjejerna var pa vag till stranden i helgen spelades denna pa högsta volym i bilen nar vi fort igenom staden. Man blir glad som alltid nar man lyssnar pa Karadeniz-musik :) Hoppas ni tycker om den lika mycket som jag. Şarkı sözleri benim için geçerli değil ;) çünkü biz artık bekar değiliz....Evli, mutlu......ama henüz çocuklu değiliz ;)
 
 

Kommentarer:

1 Sofie Altuntas:

Asiye hm. Mesajın için teşekkürler. önceki mesajlarımı iyice okusaydın belki ne demek istediğimi şimdi daha iyi anlıyor olacaktın. Benim tepkim bütün fenerlilere değil, şike olayını savunan FBliler içindir. Beşiktaş da şike yaptı ve taraftarlar bunu açık açık kınayıp kupayı reddettiler ama aynı delikanlılık bir çok FBlilerden hiç görmedik, göremeyiz de. Son üç yılda ne oyunlar gördük. TFFnin FByi kurtarma oyunları vs vs vs. Inkar ede ede nereye kadar? Tartışılacak bir şey yok çünkü gerçekler ortada. Avrupa'dan gelen ağır cezalar sanırım güzel bir ispattır....sıra CAS'ta!


Evet haklısın, Türkiyede birçok kişi "3 büyükler"i tutmayi tercih eder. Trabzonsporu tutmak herkese nasip olmuyor. O aşkı anlamak için Trabzon'da yaşamak gerekiyor. Dışardan kimse anlayamaz. Moda olsun diye "üç büyüklerden" birini seçip tutmadım. Ben kimseden ders almam, ben dersimi yıllarca Avni Akerde çoşkuyla aldım. İyi günde kötü günde. 2004 yılından beri Allah bana 2 türkiye kupası,1 şampiyonluk ve birçok avrupa maçı izlememi nasip etti....

Sende bir Galatasaraylı olarak önümüzdeki sezonda takımınıza başarılar diliyorum.

Kommentera här: