Skynda skynda det är rea :))

2 dagar kvar tills mor kommer. Pá lördag klockan 19:45 landar hon pá Trabzon flygplats.
Ska bli skönt med lite semester. Har haft sá mycket att göra pá kontoret med allt pappersarbete, tulldeklarationer, fakturor sá jag háller pá att bli knäpp men samtidigt sitter jag med lyckorus i hela kroppen inför nästa vecka. Nu ska vi göra Trabzon osäkert morsan. Hahahah
Vad gör man när man ser skyltar "%50-60 İNDİRİM" (50-60% rabatt) pá nästan varenda klädesbutik här i Trabzon? Jo man shoppar sáklart sönder sin ekonomi. Här i Turkiet har man redan börjat rea ut sommarkläder sá ni som ska till Turkiet härnäst glöm inte att besöka klädeskedjor som Collezione, LC Waikiki, Colins, Rodi Mod osv osv. Vet att det är mánga som ska besöka Alanya sá dá kanske ett besök pá Alanyum köpcentrum vore ett bra val under de hetaste soltimmarna pá dagen :)

Detta är vad jag fyndat pá sistone. Perfekt till mitt kommande projekt i höst hihi. Blusar, och snygga färgglada tunikor och koftor är jag svag för
Snygg tuniska frán LC Waikiki: 35 TL (c:a 150sek)
Blus frán LC Waikiki Rea: 20 TL (c:a 70 sek)                Härlig blá kofta frán Hadise Moda 15 TL (c:a 40 sek)

Kommentarer:

1 Laura:

Ha det så kul med din mamma! Förstår att du längtar tills hon kommer! :)

Kommentera här: