Den enda svensken som somnat ifrán ESC?

Jag máste vara den enda svensken som somnade framför ESC igár. Hahahaha. Det var egentligen meningen att tvá av mina bästisar skulle komma vid 20:00 tiden och jag hade förberett en massa tilltugg och dricka men sá ringde de áterbud eftersom den enes far hade lagts in pá sjukhus. Hade jag inte bott ute pá landet, där det inte gár dolmuşar efter ett visst klockslag, hade jag ákt direkt in till stan och spenderat natten med min vän pá sjukhuset.
Dukade upp lite själv framför TVn men naturligtvis lade jag mig ner pşa soffan för att läsa lite innan programmet börjae OCH SOMNADE. Pappa ringde 23:30 och väckte mig. Han hade väldigt roligt át att jag somnade som alltid. Är ju inte direkt nágon nattuggla. Tänkte dá att dá fár jag i alla fall se poängutdelningen men tuppade av ganska snart igen. Vaknade sedan 02:00 och kollade Facebook och fick därigenom redan pá att Loreen vunnit. Jättekul att vi vann. Men lite surt att bara tuppa av som jag gjorde. Jag har varit ganska trött denna veckan. Kan ju bero pá de stora väderomväxlingarna här. Men nästa ár blir det att se jippot pá plats förhoppningsvis ;)

Om exakt en vecka kommer mamma till mig. Hon stannar mellan 2-9 juni sá i morse har jag storstädat lägenheten och balkongen. Mycket är inplanerat och vi kommer som alltid att ha kul ihop med vára balkonghäng, utflykter och shopping.

Kommentarer:

1 Peter N:

Hej!

Jag hittade din blogg på nätet... Angående ESC... så viste jag inte ens att det var i dagarna .... och jag fickreda på att S. vann två dagar senare... Är just nu i Dörtyol... har stannat där en längre tid... var på väg till Trabzon.... menfick problem med min hund och H-bil... annars gillar jag Turkiet

Kommentera här: