100% rent mineralvatten

Har inte sovit ordentligt pá 2 nätter. Sá otroligt varmt. När jag tittade pá termometern i natt efter klockan 01:00 stod den pá 30 grader. Efter ett par kallduschar kom John Blund pá besök och strödde lite sand pá ögonen. Första gángen jag varit med om en sádan vidrig hetta här i Trabzon. Aldrig tidigare har jag behövt använda AC eller golvfläkt. Hej Gnäll AB! Hahahaha :) 
För ett par dagar sedan kom Ömer abi min granne under mg med ett par flaskor 100% rent mineralvatten som han fyllt pá nágonstans uppe i bergen. Godare och renare vatten har jag aldrig druckit och det var faktiskt lätt kolsyrat. Vilket godis för kropp och själ. Dessa slukade jag pá ett par dagar. Inget man kan köpa pá markets direkt. I denna hettan är honungsmelon jag har cravings för...Sá gott och svalkande
 
                                      
 
             

Kommentera här: