Trabzonspor 0 - Beşiktaş 1

Jag fàr börja med att gratta mina BJK-vänner som slog Trabzonspor med 1-0 pà straff. Matchen slutade alltsà Trabzonspor 0 - Beşiktaş 1. Beşiktaş spelade dàlig fotboll. Vi hade övertaget för det mesta men tog inte vara pà chanserna. Denna gàngen kan jag faktiskt inte hàlla med mina trogna TS-fans om att lägga hela skulden pà domaren. VI tog inte vara pà vàra chanser och trots Egemens FULA trick pà slutet där vàrt màl blàstes bort (alla som sàg matchen vet vad jag talar om) plus en solklar straff sà borde vi ha vunnit. Det gick en spekulationer kring förlusten b.la att domaren skulle ha hotat TS-spelare redan innan matchen med rött kort men hur sant det är har vi inte fàtt nàgot svar pà. "Wikileaks"en lär väl komma fram nàgon gàng.....
Lite bilder fràn matchen i söndags.....*suck*

Kommentera här: