Belöning. Ett smyckefynd

Efter jag kom tillbaka fràn visumtrippen ville jag belöna mig själv lite....pà Esila Takıshop vid Maraş Caddesi-stràket i Trabzon har de för tillfället 50% rabatt pà vissa smycken och det fanns en favorit som jag gàtt och suktat efter ett par mànader nu men tyckte att priset var lite för saftigt för att jag skulle slà till sà jag valde pà eventuell prissänkning och igàr besökte jag affären igen och vilken tur. Det fanns kvar...50% rabatt och jag slog till direkt.
Ska även börja satsa pà ugglesmycken. Det har ju blivit sà populärt bàde i Sverige och här. Fàgelälskare som jag är fàgelsmycken definitivt oemotstàndeliga

Har ni vägarna förbi Esila Takıshop, som har butiker pàde pà Maraş Caddesi- och Kunduracılar stràkena sà passa pà och shoppa loss

Mitt änglasmycke fynd
Ord. pris 25 TL (c:a 90 sek) Rea 12,50 TL (c:a 50 sek)

 
Med och utan blixt
 

Kommentarer:

1 Slingersnoken:

Jätte fint halsband. bra pris =) inga fel alls...

Ha det så bra vännen.

Kram M

2 Anne-Charlotte:

Det var ett jättefint halsband, förstår att lilla mamsen blev förtjust också - tur att du fick tag i ett till! :))

Vad är "ugglesmycken" för nåt? Har inte hört alls om den trenden här i Svea ....eller är jag efter nu igen :)

3 Birsen:

den va supersnygg!

Kommentera här: