Biohelg: Kurtlar Vadisi - Filistin

Har haft en alldeles förträfflig helg (trots 2-0 förlusten mot Fenerbahçe borta FCUK! ) 
Vargavitern har dragit in över Trabzon och det regnade konstant fràn morgon till kväll igàr. Jag och tjejerna hade bestämt att vi skulle gà pà bio och se nypremiären av KURTLAR VADİSİ - FİLİSTİN (PALESTINE) 
A skulle träffa grabbarna sà dà passade jag pà att träffa mina tjejer.
Har följt Kurtlar Vadisi sedan serien började och tycker att den är ruskigt bra. Necati Şaşmaz, huvudrollshavaren alias "Polat Alemdar" är sà het ;) hehehe. Jag tyckte att filmen var bra, väldigt gripande pà vissa ställen. Memati är sà himla skön hahaha. Mycket skjutande som alltid i denna serie men jag kan inte säga att filmen fàr 5 stjärnor direkt. Tyckte det saknades nàgot. Den fàr 4 stjärnor. Hoppas den kommer till Sverige sà att ni ocksà fàr tillfälle att se den. Turkiska filmer brukar ju ta Stockholm, Göteborg och Malmö med storm ;)

                          
İsrail asker: "Ne işiniz var İsrail'de?" Polat Alemdar: "Biz İsrail'e gelmedik, Filistin'e geldik";) -                               
                         
                                              Biogodis är ju en självklarhet :)

Kommentera här: