Nytt regnoväder...typiskt

Typiskt. Det började regna här i morse efter ett par dagars fint vàrväder. I morgon kväll spelar Trabzonspor hemma mot Kayserispor klockan 19:00 och dà fàr det minsann vara regnuppehàll. Spelar ingen roll egentligen för jag kommer att gà i vilket fall som helst men man vill ju att det ska vara bra väder sà man slipper spöka ut sig i billiga regnställ (man liknar en inlagd gurka i gladipack i dem) under matchens gàng....Ska dit med min väninna som länge velat att jag tar med henne pà match. 

                                                                  

Annars är det inget jag planerat för morgondagen fram till matchen. Plocka i lägenheten och städa behöver jag nog göra och rensa ut lite grejer.
Lördagar är alltid lugna för min del här pà kontoret. Sitter just nu med tvà tipskuponger framför mig. Fàr se om det blir nàgot. Kan ju glatt meddela att vàr lilla leverans till Albanien är pà väg och kommer att vara i Istanbul för omlastning pà màndag. Det var en ytterst liten order men vi hoppas pà mer snart.....

                                                                   

Men nästa vecka är det planerat. Dà àker jag till staden Rize (1 timmes bilfärd fràn Trabzon) för att bruncha med en god vän uppe pà utsikten fràn Ziraat! Längtar verkligen för det var längesedan jag var pà utflykt utanför Trabzon. Hoppas bara pà bra väder

Kommentarer:

1 Ingrid:

usch för regnoväder! men frågan är om jag inte skulle föredra det framför vintern som fortfarande hänger kvar här :P

Kommentera här: