Fina Birsen

Det allra bästa med att blogga är att man kommer i kontakt med helt underbara och liksinniga människor. Det finns personer som jag har haft kontakt med i flera àr via bàde blogg och Facebook men aldrig haft tillfälle att träffat IRL. När jag fick veta att underbara BİRSEN skulle komma till Helsingborg när jag var hemma blev jag upprymd och glad eftersom detta är en tjej som jag velat träffa väldigt länge. Jag är sà tacksam att jag fàtt lära känna en sàdan fin människa. Hon och hennes man bjöd pà en mysig fika med mycket prat och skratt pà Espresso House. Jag hoppas innerligt att de besöker Trabzon en dag dà hennes man Barış kommer därifràn. Men en sak är säker. När jag kommer till i Sverige i sommar blir det garanterat ett besök i Varberg det är en sak som är säker! Tack för en trevlig dag Birsen!

Kommentarer:

1 slingersnoken:

Vad kul =)

Trevligt att få träffa dom människor man har lärt känna via nätet.

Gott nytt år eller god fortsättning heter det ju när klockan faktiskt är 04,18 1/1 2012

Ha det underbart.

Kram M

Kommentera här: