TACK! TACK! TACK!

Mia Sidal om En dag i vardagen :):

Hej!
Underbar läsning. Blir varm i hela hjärtat! Dina
reflektioner kunde lika gärna varit mina. Turkiet
är så här levande. Älskade förr att vakna i Eskisehir till ljudet av böneutropen, lukten av kol, försäljare som sålde bröd och frukt på stadens gator. Landet med flera ansikten i en härlig mix.
Lanskapet skiftar och skiftar,många mil i buss genom åren har det blivit. Turkiet berikar!!! Visst blir det kaos ganska ofta, men utan det vore det ju inte Turkiet. Tack för att jag får följa din blogg!
Numera är vi ganska ofta i Cinarcik/Yalova.

 
Camilla om En dag i vardagen :):

Hej! Första gången jag kommenterar på din blogg, men känner att det är dags nu. Jag vill bara tala om för dig hur fascinerande och givande din blogg är. Jag är inne väldigt ofta och kikar och blir lika glad varje gång jag ser att du skrivit något nytt. Du lyckas så bra genom att beröra så många olika områden och dessutom lyckas ge en väldigt levande bild av det verkliga livet i Turkiet. Jag längtar tillbaka en massor, och du får mig att vilja se så mycket mer av detta fantastiska land. Själv har jag mest sett Alanya och Urfa, bodde ca ett halvår på vardera ställe tillsammans med min man. Vi är nu bosatta hemma i Svedala sedan 2 år tillbaka. Men kärleken och anknytningen till Turkiet finns alltid där. Stort lycka till med allt, extra mycket tur för dig och kärleken din!

 Jessica Ebbhagen Yaman  om En dag i vardagen :):

Gud så vackert du skriver Sofie! väntar förväntansfullt på en bok. kram

 


TACK till alla er som uppskattar det jag skriver. Det är bl.a underbara läsare som ni som gör att jag peppas att blogga! Era kommentarer uppskattas verkligen och roligt att se att det finns fler som jag! Massa kramar till er och alla trogna läsare som inte kommenterar ;)

Kommentera här: