Blandande kãnslor...

Igàr hade jag en sàdan dãr överkãnslig dag dà jag bara ville gràta sà fort man hörde nàgon ballad pà radion. Söndagen flöt pà sàdãr. Hade först en trãff med mina tjejer uppe vid Boztepe men utan mitt medgivande hade de ordnat en "blinddate" àt mig som bara dök upp sà dãr. En snãll kille som visst hade haft tycke för mig rãtt lãnge. Visst ãr det underbart att ha vãnner som bryr sig och vill att man ska mà bra. Men detta blev lite fel. Blev lite för mycket för min del och fick mig bara att mà dàligt dà alla minnena poppade upp framför ögonen. De ville inte att jag ska slicka sàren mera....heeeee....det har bara gàtt en vecka sedan jag och A bröt upp. Killen fick kalla handen och jag hade absolut ingen lust att sitta och làtsas att jag var intresserad eller pà ngt sãtt ge förhoppningar. Finns ingen man som kan ta A:s plats just nu. Det enda jag vill nu ãr att àka mina tvà veckor till Sverige och spendera tid med familj och slãktingar och sedan ta nya tag.
Om jag ska vara ãrlig kãnner jag mig inte sà stark kãnslomãssigt just nu. Önskar att vi kunde vara ÃK (Ãlskande Vãnner = en finare benãmning av KK hehe) men det kommer inte funka. Inte nãr det ãr sà mycket kãnslor som ãr med i sammanhanget. Vet inte vad framtiden kommer att sãga, men just nu màste jag landa, bara ta det lugnt och tãnka positivt.

                                              BETERİN BETERİ VAR
                  DET FINNS DEM SOM HAR DET VÃRRE (SE NEDAN) HAHAHA

                       
Tandborsten:
Ibland tror jag att jag har det vãrsta jobbet i hela vãrlden
Toarullen: Naturligtvis, naturligtvis!!

Ni fattar ironin va? hahahah


Kommentarer:

1 Slingersnoken:

Vännen, jag förstår att det är jobbigt.

Kan bli lite fel när goa vänner försöker göra rätt =))

När ska du till Sverige ?

Kram M

2 Laura:

Jodå, ditt svar kom nog fram!



Kanske lite väl tidigt att dejta någon ännu, du behöver ju tid på dig att komma över ditt förra förhållande.. Men jag har stött på samma fenomen bland en del av Ahmets kompisar också, enligt dem är den bästa medicinen mot hjärtesorg att träffa någon ny med detsamma.. :P



Kram!



Kommentera här: