Tentamenvecka *suck*

Hàller pà att dö av tristess. De flesta av mina lektioner denna vecka har varit inställda och igàrkväll var det bara 2 st som kom till lektionen. Jag förstàr om det är finaltenta denna vecka pà de turkiska universiteten men det innebär lite kràngligheter när lektioner bli inställda sà här dà vi har ett schema varje vecka att gà efter men nu hoppas jag att alla mina elever kommer snällt pà lördag...

Lektionen blev inställd idag, imorgon likasà och pà fredag är jag ledigt. Just nu har vi solsken och 14 grader och jag hoppas det blir varmare pà fredag sà jag kan àka pà utflykt. Händer inte sà mycket annars just nu :)

Kommentarer:

1 Emma:

Hoppas ni bara får det varmare dom kommande veckorna, før jag har bestællt fint vår/sommarvæder med min biljett ner!

2 Sancak Beyi Emre:

Snyggt skrivet på EuroTurk !

3 Laura:

Var kan vi vanliga läsare förresten läsa din artikel på Euroturk? :)



Kram!

Kommentera här: