Strunta i fördomarna - GO FOR IT

Inlägg fràn Anonym

Hej. Jag har varit i Turkiet ungefär åtta gånger. Och i sommras träffade jag min pojkvän, vi har varit tillsammans 5 månader nu och jag har även varit och hälsat på honom. Är dock bara 17 år men är säker på att jag flyttar ner dit när jag tar studenten.det är inte för att jag träffade en kille där utan det är för att ändå sen jag kom dit första gången så har jag älskat turkiet. det är speciellt! Kände bara att jag ville prata med någon som förstår eftersom mina vänner tror jag är heelt dum i huvudet.

Svar till Anonym
Du skrev inte ditt e-mail. Jag vore tacksam ifall du kunde skicka ditt e-mail till [email protected] sà kan vi ha e-mail kontakt. Strunta i alla som moraliserar om hittan och dattan. Du vet bättre! Tro mig jag fick kämpa mig igenom massa skitsnack när jag var i din àlder men det sporrade mig som tusan och jag lyckades. Mitt motto: "Finn din egen väg till lyckan och glöm inte att du blir aldrig lycklig om du följer nàgon annans idé om livet"

Kommentarer:

1 Kison:

Säger detsamma! Strunta i folks fördommar och vet-bäst kommentarer och stå på dig. Tror vi alla nångång råkat ut för sånt. Jag får inte höra något längre, antagligen för att vi har barn och lever ett normalt familjeliv men jag vet dom som "bara" har sn pojkvän här och som pendlar får höra mycket skit och påhopp från alla möjliga håll. Särskilt dom som har bloggar blir otroligt påhoppade. Många har lagt ner bloggandet pga det vilket jag tycker är så tråkigt. Gör din grej. Skiter det sig har du iaf vågat och försökt. Det är mer än dom som hoppar på dig gjort.

2 Mikaela:

Hej.



Jag lever ju med min Turk i Sverige och tycker att man stöter på fördommar hela tiden och även i min egen bekantskapskrets har dom fördommar om Turkar. Det känns ibland som man inte kan berätta för sina vänner om man bråkat med sin sambo för då är det några av dom som tänker att det måste vara för att han är Turk som man har bråkat lite... Men men det är deras problem, det är mest synd om dom som inte fattar bättre :-) . Själv trivs jag jättebra med Turkar och deras kultur, känner mig "hemma" när jag umgås med Turkar. Ha en bra dag och skit i alla som är korkade ;-) Kram

Kommentera här: