Ge inte upp Turkiet-tjejer! Ni vet bättre!

Kison om Strunta i fördomarna - GO FOR IT:

Säger detsamma! Strunta i folks fördommar och vet-bäst kommentarer och stå på dig. Tror vi alla nångång råkat ut för sånt. Jag får inte höra något längre, antagligen för att vi har barn och lever ett normalt familjeliv men jag vet dom som "bara" har sn pojkvän här och som pendlar får höra mycket skit och påhopp från alla möjliga håll. Särskilt dom som har bloggar blir otroligt påhoppade. Många har lagt ner bloggandet pga det vilket jag tycker är så tråkigt. Gör din grej. Skiter det sig har du iaf vågat och försökt. Det är mer än dom som hoppar på dig gjort

Svar till Karina

Bra svar till den anonyma tjejen Karina. Ja, det är verkligen mycket skitsnack vi Turkiet-tjejer fàr höra och fàr stà ut med. Sà himla synd att det är mànga tjejer som lagt av med bloggandet pga pàhopp men vi fàr hoppas att de dyker upp igen. Jag hoppas ocksà fà se andra Turkiet-tjejer börjar
blogga om sina liv med en turk och trotsar alla fördomar som de fàr brottas med. De flesta Turkiet- tjejer jag känner lever ett mycket lyckligt liv med sin turk och de barn de skaffat ihop vare sig de bor i Turkiet eller Sverige. Mà oss slippa detta tjaft framöver!

Kommentera här: