Ny vecka nya krafter.....

Hoppas ni haft en trevlig söndag.

Hade 2 timmar med min intermediate-grupp igàr och direkt efteràt hade jag 2 timmar med min elementary-grupp. Nu är det bara andra gàngen som jag har elementary gruppen men det gàr sà där. Det finns 3 st elever som gàtt elementary-nivàn tidigare men som var tvungna att börja om pga av dàliga resultat. De kan vara allmänt störiga och flamsiga och jag har fàtt säga till pà skarpen ett par gànger. Hittills har de nya eleverna inte blivit störda men jag hoppas att de störiga skärper sig. Inte mycket att tjafsa om kanske. Elementary gruppen gäller ju bara 2 timmar i veckan för mig.
Idag har jag en extra lektion i mellan 18:00-19:30. Det gäller bara en talkurs sà jag behöver inte använda mig av nàgon lärobok.

6 grader stàr temperaturen just nu pà i Trabzon. Det är disigt och mulet. Vi har inte haft regn pà en hel vecka men det ràder stora temperaturskillnader. Fràn 5 - 22 plusgrader.                        

                                           



Kommentera här: