Jag är hemma....

Lägger upp en snabb uppdatering. Har precis anlänt till Trabzon efter en bra resa. Blev hämtad av min käresta pà flygplatsen och hemkörd och han hade köpt med sig frukost. Här har vi duggregn och 11 grader. Jag är helt slut och màste nu vila och bli människa igen. Màste handla mat och fylla kylen ikväll. Hamsi köper jag imorgon.....

Sitter just nu pà kontoret och röjer lite. Kunde inte làta bli att gà dit trots att jag sa att jag skulle komma imorgon. Jag kan vara överdrivet dicsiplinerad ibland. Ett osunt kontroll av mitt arbete. Ett minimöte med chefen. Blev varmt mottagen av mina arbetskamrater...

Uppdaterar imorgon igen kära läsare 


Özgür Ö   om Hur jag hamnade i Turkiet :):
Följer din blogg hela tiden. Funderar själv på att flytta ner om ett halvår. Lycka till med allt i Turkiet!

Svar till Özgür Ö

Vilket bra beslut Özgür! Vart flyttar du dà nàgonstans? Du fàr lycka till med flytten och att allt blir som du tãnkt dig. Saygılar

Kommentarer:

1 Ruben Madsen:

Hej.



Jag och min fru planerar att besöka Trabzon under våren (Febr - Mars - 15 April)

Jag har en vän där som jag aldrig träffat.

Han är professor på universitet.



Några frågor.

När är det bäst att besöka Trabzon under våren?

Hur tar man sig enklast (och inte för dyrt) dit?

Vilket hotell är romantiskt och fint utan att vara svindyrt?



Tack på förhand för hjälpen.

Ruben och Agnetha.



http://www.kartell.se/index.shtml

Kommentera här: