Vàr och sommarfynd


              



Fick precis en extralektion precis innan jag skulle sluta för dagen sà det var bara att gà in. Vàr tysklärares barn behövde finslipas inför sitt engelska prov imorgon. Nu är klockan 19:30 och jag màste vänta pà nästa dolmusbuss sà jag pasa pà att kasta in ett inlägg sà här pà kvällskvisten.

Har skaffat lite snyggt just nu till vàren. Börjar med mina tvà skatter pà bilden ovanför. Det turkiska skomärket Polaris erbjuder skor av kvalitet och pris. Säljs ocksà pà turistortera sà hàll utkik sà detta märke. Rekommenderas skarpt.


Kommentarer:

1 slingersnoken:

Hej på dej !

Vilka fina fynd =) , gillar dom

Jag stannar bara i 2 veckor, men hoppas jag kan åka ner i höst igen.

Är lite svårt för mej ekonomiskt... suck..

Vill gärna åka ner och stanna för alltid.

Sköt om dej och ha en härlig fredag.

Kram M

Kommentera här: