Provvecka

Àterigen tentamenvecka pà KTÜ universitetet här i Trabzon vilket innebär att vàra elever inte kan vara med pà engelskalektionerna vissa dagar och hamnar därför efter likasà vàrat schema. Grejen är det att mànga av dem inte studerar engelska hemma utan bara medverkar pà lektionerna. Det är mànga som behöver extralektioner om de över huvud taget ska klara av denna nivàn och ta sig vidare till nästa. Dessutom har vi prov här pà skolan för min intermediate grupp nu pà lördag som jag förberett idag. Nästa vecka är det prov för min pre-intermediate grupp som jag även förberett idag och det är den gruppen som jag är mest oroad för. Man vill ju att just sin klass ska vara framgàngsrik och duktig. Hoppas i alla fall att de studerar ordentligt innan provet.....

                                                

Svarar pà "fràgestunden" i morgon torsdag dà jag inte har nàgra lektioner.

Kommentera här: