Utökar min matlagningsförmâga :)

Tog lite bilder fran Emines balkong hæromdagen. Har varit sa himla hett att det knappast ga att vara ute en længre tid.
Medans jag ær ledig passar jag æven pa att laga mat och jag maste sæga att jag har en dold talang. Makaronilâdor, hasselbackspotatis med kyckling och idag ska jag passa pa och göra en god tomatsoppa. Maste erkænna att jag börjar fa myror i benen. Ær ju inte van vi att ha sa hær mycket ledigt. Försöker njuta sa gott det gar æven fast jag skulle vilja börja arbeta direkt :)

Eftersom datan jag sitter vid ær nagot obegriplig sa hoppas jag att det inte gör nagot att bilderna nedan hamnat pa snedden. Jag lovar, sa fort jag börjar jobba kommer det att bli ordning igen

  
Utsikt fran Emines balkong                                             En duva som latar sig i solen
 
Vanligt med "blomkrukor" pa turkiska balkonger i      Öppen spis dær man kan grilla
form av timma  færg och yoghurthinkar



                                            
                                         
Min hasselbackspotatis med kyckling blev riktigt lyckad.

Kommentarer:

1 Margareta Lindholm:

Jag beställer detta när jag kommer o hälsar på.



Kramar från Mor

Kommentera här: