Businessresa till Üsküdar/Istanbul

Imorgon bitti ær det dags för en businessresa igen. Typiskt att man far reda pa allt i sista sekund men ænda tycker jag att det ær kul med fart och flækt speciellt nær det gæller resa. Vi skulle egentligen ha flygit idag men vi fick inte tag i flygbiljetter i tid sa det försköts till i morgon. Tidigt imorgon bitti klockan 07:00 flyger jag till den asiatiska delen av Istanbul för att sedan ta bussen till Çamlica som ligger i Üsküdar distriktet. Chefen flyger redan nu ikvæll och vi kommer bestæmma træff i morgon bitti innan mötet. Var albanska kund Tritan har kommit till Istanbul och ville træffas dær. Han har med sig sin amerikanska kompanjon och de vill diskutera om framtida affærer med oss. Vi kommer att træffas pa Çamlica Recidence Hotel i Üsküdar och senare under dagen kommer det ocksa bli lite sightseeing och god mat pa nagon trevlig restaurang.

Kommentarer:

1 Sofiya:

Blir nyfiken på hur du fick jobbet i Trabzon & vad de var som fick dig att vilja jobba just där?? :)

2 Sofiya:

Sv: okej va kul :)

hur länge har du jobbat i Trabzon nu?

3 Birsen:

Låter som en behaglig resa trots allt :-). Vi får hopaps på det iallafall.



Vi vill inte heller att Turkiet ska gå med i EU. Så jag kan störa mig på att de så gärna vill det.



Visst kan du få tips på både bulgariska och jugoslaviska låtar. ka sortera lite först så återkommer jag senare :-)



Jag är i vecka 13 nu och har aldrig varit gravid så länge. Allt värkar gå bra hittils så vi får hoppas att det går vägen nu. Insallah.



Ha det bäst! Kram

4 Sofiya:

Sv: okej :)

5 Lena:

Vilken trevlig blogg!



Hit kommer jag fler gånger!



Ha en trevlig kväll!

Kommentera här: