is asla insani yormaz, insan insani yorar!

Trots att gardagen var bættre kænde jag mig helt utslagen igarkvæll nær jag kommit hem fran jobbet. Hjærnan var helt slut och jag kænde och kænner mig utsliten. Det ær inte jobbet som tröttar en, utan alla idioter man har att göra med i businessbranchen som försöker lura en med de mest otroliga histrorier. Trots att italienaren ær en j-la idiot vill chefen fortsætta att leverera hasselnötter till honom, men pa ett villkor att han skickar pengarna för bade hasselnötterna och transporten samtidigt, annars far det vara. Later rimligt, men samtidigt ær ju förtroendet bortblast sa varför fortsætta? Det ær ju trots allt en longlasting fruitful business colaboration det handlar om. Næsta veckoslut  kommer lastbilen fran Albanien och deras varor ær redan klara och paketerade. Lastbilden som vi levererade till Holland för 1,5 vecka sedan har nu anlænt till Rotterdam. Sedan har vi en turkisk kund i det oroliga omradet Abchasien (Georgien) som ska skicka pengar pa mandag, förhoppningsvis. De flesta kunderna ær ju dock medgörliga och skrupelfria, sa man far ju lite positiv energi i alla fall.
                                                         
                                                    LITE SEMESTER SKULLE INTE SITTA FEL!

Kommentera här: